Polityka prywatności

a

Oświadczenie administratora danych – wykonanie obowiązku informacyjnego

Informujemy, iż od 25 maja 2018 roku obowiązuje Rozporządzenie Parlamentu i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”) niniejszym informujemy, iż przetwarzamy Państwa dane osobowe. Wszelkie szczegóły w tym zakresie zostały opisane poniżej.

Administrator danych osobowych

1)       Administratorem Państwa danych osobowych jest P.S. Trading Sp.z o.o. z siedzibą w Ołtarzewie ul. Południowa 2, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Kontakt z Inspektorem Danych Osobowych pod adresem e-mail: ochronadanych@pstrading.com.pl, bądź listownie pod adresem: P.S. Trading Sp. z o.o. ul. Południowa 2, Ołtarzew 05-850 Ożarów Mazowiecki, z dopiskiem  „Ochrona danych osobowych”. 

Zakres powierzonych danych

2)       Zakres powierzonych danych (nazwa firmy, imię, nazwisko, ulica, kod pocztowy, miejscowość, e-mail, telefon, nip, regon, nr konta bankowego)  jest przetwarzane w celach:  

  1. Zawarcia oraz realizacji umowy,
  2. Realizacji zapytań ofertowych,
  3. dokonywania prawidłowych rozliczeń związanych z zawartą umową, zarówno z Państwem jak i z organami skarbowymi,
  4. ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami,
  5. przygotowywania i rozpatrywania reklamacji,
  6. celów podatkowych,
  7. archiwalnych (dowodowych) dla zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wskazania faktów, co jest naszym prawnie uzasadnionym interesem.
  8. dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym profilowany (art. 13 ust. 2 pkt  f RODO).

 

Dalsze powierzenie danych do przetwarzania

3)       Administrator danych może powierzyć Państwa dane osobowe do dalszego przetwarzania:

  1. Podmiotom zapewniającym obsługę prawną
  2. podmiotom obsługującym systemy informatyczne oraz obsługującym sieć telekomunikacyjną Administratora danych,
  3. podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. Prezesowi Urzędu Komunikacji Elektronicznej, Prezesowi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, sądom lub organom ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną,
  4. podmiotom świadczącym usługi transportowe w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zawartych umów
  5. może przekazać dane osobowe do państwa trzeciego zgodnie z art. 13 ust. 1 pkt f RODO jedynie w celu wykonania umowy.

 

Okres przetwarzania danych osobowych

Państwa dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do zawarcia umowy, zaś w przypadku realizacji umowy przez okres równy terminowi wynikającemu z tej umowy, a także w związku z wykonywaniem obowiązków nałożonych przepisami powszechnie obowiązującego prawa – ustawa o rachunkowości, ustawy podatkowe, rozporządzenie w sprawie reklamacji usług oraz w celach związanych z windykacją naszych należności wynikających z nieopłaconych faktur za świadczone usługi – do czasu przedawnienia roszczeń.

 

Prawa do wglądu w dane osobowe

4)       Przysługuje prawo żądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), jeśli przetwarzanie Państwa danych może naruszać przepisy prawa. 

© SolEx B2B